wadstrom

Direktlänk till inlägg 15 november 2015

Man hinner prata om mycket på 2 timmar!!

Av therese wadström - 15 november 2015 19:56

Igår vid 10-tiden drog jag & mannen iväg till Trollhättan på en barnfri helg! Bara under bilresan dit han vi prata om massa saker, bl.a om hur vi skulle göra om i källaren för att göra ett "legobord" där barnen kan sitta å bygga med smålego! Att få sitta å prata ostört är man ju inte precis bortskämd med!

Vi åkte förbi Trollhättan & åkte till tygladan i värnersborg. Tyvärr hittade jag inte tyget jag sökte men köpte iaf tyg till en blivande julklänning, overlocktråd m.m

Sedan körde vi tillbaka tilltrollhättan, tog en lunch på Max, shoppade strumpbyxor & ny bh till mej m.m sedan checkade vi in på hotellet!

La oss på sängen, satte på tv.n å bara kände in lugnet!! Tror t.o.m att jag somnade til en stund :)

Sedan gick vi ut & tog en promenad innan det var dags att uppsöka restaurangen vi bokat bord på!

Vi är inga personer som varken äter förrätt eller efterrätt, blir alldeles för mätt av huvudrätten för att kunna äta något mer!! Efter maten gick vi istället tillbaka till hotellet, kröp ner i sängen, åt lite gottigheter & kollade på "så mycket bättre". Så skönt & mysigt!!
Jag somnade som vanligt innan programmet var slut men det är ju Simon van vid ;)

Vi Sov gott ända till strax innan 9, har ju inte hänt på jag vet inte hur länge! Jag får ju ofta sovmorgon men att ha sovmorgon ihop är något speciellt! Efter en god hotellfrukost packade vi ihop & åkte till ett köpcentrum där vi shoppade rätt friskt! Nu är i stort sett alla julklappar fixade, köpte även 2 ljusstakar & lite kläder till barnen som de fick när vi kom hem :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av therese wadström - 23 april 2017 20:20


Inte alla som har en whiteboard som är 200*160cm! Mannen hämtade ett stort fönster som han skruvade isär, tog bort handtag, persienner m.m Efter att han slipat tog jag över & spacklade, målade, putsade glaset & såklart dekorerade med vinyl? underbart...

Av therese wadström - 20 mars 2017 15:52

Vår familj är kända för att börja i tid med saker å ting! Tycker det är roligare å njuta länge av något som ska firas än bara ett par dagar! Så idag satte vi i gång med lite påskpyssel. Vi pärlade små kycklingar i alla möjliga färger, vi ska sätta de...

Av therese wadström - 12 januari 2017 17:17

Vid den här tiden, för ett år sedan, hade vi precis lämnat barnen hos mina föräldrar och var påväg in till förlossningen! Värkarna var täta men inte speciellt onda så visste inte om vi skulle bli hemskickade igen.. Väl inne fick vi stanna & vi båda t...

Av therese wadström - 3 januari 2017 07:18


Vågar inte kalla det nyårslöfte eftersom det har så dålig klang.. För nyårslöfte är ju inget man håller..! Så jag säger såhär: Mitt MÅL med 2017 är att vara sockerfri i 6 v, då utesluts allt socker! Även sötningsmedel, ris, pasta, gluten m.m Insett...

Av therese wadström - 16 november 2016 14:05


Idag stod Luna för första gången upp själv utan att hålla i något! Tillåmed så länge så jag kunde fånga det på kort! :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards