wadstrom

Direktlänk till inlägg 4 juni 2016

Hemmaspa!

Av therese wadström - 4 juni 2016 20:14

Förra veckan var jag på spa med några tjejkompisar, barnen blev då rätt avundsjuka & ville med gå på spa! Och när jag sa att man var tvungen att vara 12 år för att gå på spa såg jag sorgen i deras ögon.. :/ vi bestämde då att ha ett eget spa så det har vi haft idag! Är glad att vädret var bra så vi kunde vara ute, stor risk att de blivit väldigt blött inne annars.. Till tröskeln ungefär..

Vi ställde upp stolar på en skön plats i skuggan, tog fram Lunas badbalja & fyllde med skönt vatten. Hade även fått ett riktigt fotbad av Jenny med massage i så Simon fixade ut ström. Barnen satte sig & badade fötterna medan jag gjorde iordning god dricka & tilltugg

John va den enda som vågade testa ansiktskrämen som bestod av mixad avokado & honung. Självklart hade han även gurkskivor på ögonen :)

John tyckte det var riktigt skön men lyckades inte övertala sina systrar..
Ellen nöjde sig med att jag torkade hennes fötter & smörjande in dem. Meja tackade ja till både nackmassage & insmörjning av fötter & händer

När barnen var nöjda var det visst vår tur! Simon var först ut med ansiktskrämen.. John la på rikligt med kräm, undrar om han tycker pappa har torr hud? När Meja sedan gjorde på mej tyckte jag faktiskt att de va riktigt skönt! Svalt & gött! Men när jag blev insmörjad mellan tårna hade jag svårt att njuta, skrattade hysteriskt!!

Ett vinnande konsept som kommer göras igen!! :)

 
 
Jenny Sjöberg

Jenny Sjöberg

5 juni 2016 19:08

Ni är fina allihop men bilderna på John och Simon är ju för härliga! :D

http://jennyjon.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av therese wadström - 23 april 2017 20:20


Inte alla som har en whiteboard som är 200*160cm! Mannen hämtade ett stort fönster som han skruvade isär, tog bort handtag, persienner m.m Efter att han slipat tog jag över & spacklade, målade, putsade glaset & såklart dekorerade med vinyl? underbart...

Av therese wadström - 20 mars 2017 15:52

Vår familj är kända för att börja i tid med saker å ting! Tycker det är roligare å njuta länge av något som ska firas än bara ett par dagar! Så idag satte vi i gång med lite påskpyssel. Vi pärlade små kycklingar i alla möjliga färger, vi ska sätta de...

Av therese wadström - 12 januari 2017 17:17

Vid den här tiden, för ett år sedan, hade vi precis lämnat barnen hos mina föräldrar och var påväg in till förlossningen! Värkarna var täta men inte speciellt onda så visste inte om vi skulle bli hemskickade igen.. Väl inne fick vi stanna & vi båda t...

Av therese wadström - 3 januari 2017 07:18


Vågar inte kalla det nyårslöfte eftersom det har så dålig klang.. För nyårslöfte är ju inget man håller..! Så jag säger såhär: Mitt MÅL med 2017 är att vara sockerfri i 6 v, då utesluts allt socker! Även sötningsmedel, ris, pasta, gluten m.m Insett...

Av therese wadström - 16 november 2016 14:05


Idag stod Luna för första gången upp själv utan att hålla i något! Tillåmed så länge så jag kunde fånga det på kort! :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards