wadstrom

Alla inlägg under juli 2016

Av therese wadström - 30 juli 2016 10:51

Idag är det dags för årets lokala tårtkalas på vår fina hembygdsgård! Brukar vara rätt populärt & det är ju inte så konstigt med tanke på alla goda tårtor som finns att smaska på!! Vi fick förfrågan att bidra med en tårta å självklart ställer vi upp med det! Vi är ju inga mästare på att göra tårta så bestämde att göra en enkel som kanske kan bli barnens favorit! :)

Det är en vanlig tårtbotten med ett lager drottningsylt & ett lager grädde & så massa godis på såklart!
Hoppas den är lika god som den ser ut!

Av therese wadström - 7 juli 2016 20:40

Då har jag överlevt de två första & tuffaste dagarna med C9! *klappar mej själv på axeln* Måste säga att det gått riktigt bra! Dagarna har sett ut såhär:
Morgon: 30 ml Aloe Vera + 1 tab therm
Mellanmål: en påse fiber
Lunch: 30 ml Aloe Vera+ 1 tab Therm
Middag: 30 ml Aloe Vera + vaniljshake
Kväll: 30 ml Aloe Vera
Varje dag ska man också dricka 8 glas vatten & röra på sig 30 min.

Inte mkt till mat!! Man får äta lite från "fria listan" så båda dagarna har jag ätit en tomat, igår blev det även 2 jordgubbar & idag blev det 1/2 morot

Idag har vi varit i Jönköping så var lätt att tänka på annat, var dock en prövning att se man & barn äta goda köttbullar på Ikea!! Men när vi kom hem var det som om någon slagit en gummiklubba i huvudet på mej, jag va såå trött! Imorgon har jag en måltid på 600 kalorier att se fram emot!! Läääängtar!!

Av therese wadström - 1 juli 2016 14:12

Slutade ju amna för 2 veckor sedan & känner nu att lite kilo måste bort! Det där med att kilona rasar när man ammar stämmer inte på mej..:/

Frågade en återförsäljare om hon kunde komma & informera lite om c9 & bjöd in lite vänner så igår va de här & vi fick provsmaka lite av varje. Insåg att Aloe Vera är en bra grej!!
Bra både för insidan & utsidan av kroppen! Förutom själva c9-paketet köpte jag en Aloe Vera kräm som man kan änvända till det mesta, efter rakning, på solbränna, insektsbett, brännblåsor, om man bränt sig på brännässlor m.m

Jag ska köra igång med c9 på torsdag är tanken. Det var bra att dricka Aloe veran i några dagar innan för att starta & vänja kroppen så idag har jag änsålänge druckit 20 ml. På torsdag när jag kör igång blir det 120ml på en dag så ska trappa upp dessa dagar nu!

Man får med en bok med information, recept, matupplägg & "dagbok" där man skriver upp vikt & sina mått över byst, mage, höft, lår & vad för att sedan se om det händer något, spännande!

Skapa flashcards