wadstrom

Alla inlägg den 4 september 2016

Av therese wadström - 4 september 2016 19:42

Igår gjorde jag (& mannen) något som jag ALDRIG trodde att jag skulle klara, vi sprang 1 hel mil! Målet var att springa 8 km men när vi började närma oss målet pratade vi om hur häftigt de vore att klara 1 mil! Båda kände att vi hade lite energi kvar så det var bara att köra på å låta benen jobba!

Från att för snart 2 månader sedan inte ens orka springa 1 km till att nu springa 1 mil! Rätt stolt faktiskt! Vågen verkar dock fått fnatt å står typ still men jag märker hur kläder sitter löst & imorgon e de dax för mätning igen!

Idag har jag äntligen fått lite sytid! Var ju på mässan i Gbg förra veckan så hade många fina tyger som bara låg & väntade! Jag hittade ett så fint tyg till meja med enhörningar (huvudet) på, de får ju inte vara för barnsligt men jag vill heller inte att hon ska ha helsvarta kläder.. Tyget älskade hon så idag blev det en tröja till henne. Tyget räckte också till var sin tröja till hennes systrar med :) *älskar att matcha* blev även två par tights & en tröja till till Luna & ett hårband

Ovido - Quiz & Flashcards