wadstrom

Alla inlägg den 9 oktober 2016

Av therese wadström - 9 oktober 2016 20:05

I Fredags fyllde vår prins 5 år! Är lite speciellt att fylla "en hel hand"!! Han väcktes av skönsång, frukostbricka & ett antal paket!

På förmiddagen fick vi besök av fina vänner & barnen lekte som hejsan!!

Efter lunch hämtade vi Meja i skolan & sedan hämtade vi upp barnens kusin Mathilda, åkte & handlade & sedan hem. Till kvällsmat bestämde John tacos & efterrätten blev kladdkaka, glass & varma hallon! Blev en mysig kväll!

Lördagen bestod av barnkalas, 9 härliga, livliga, pratglada, finklädda små killar! Höjdpunkten var nog när en trollkarl kom & trollade för dem, vilka ögon barnen hade! John var så stolt att han fick skriva sitt namn på ett kort som han sedan blandade in i leken.. Men såklart kunde han ju trolla fram just det kortet igen :)

Tanken var att vi skulle åka till Hjo efter kalaset & ta lite fina höstkort i parken men vädergudarna va inte med oss.. Blev ist hem & mysa, bygga lego & förbereda för morgondagens släktkalas!

Idag började dagen tidigt. Klockan 9 var vi hos ett par vänner på landet för att bränna lite kalorier! Jag & Hanna var först ut & sprang 8,9 kilometer, sedan var de grabbarna tur som tog dryga milen, bra jobbat!
Sedan var det dax att åka hem & förbereda de sista, kl 15 kom våra gäster för att fira John (och lite mej med). Både jag & John fick fina presenter. Jag fick en vinylmaskin jag länge suktat efter!

Först åt vi smörgåstårta & sedan Star Wars tårta, den var så otroligt fint gjord!!

Nu sover barnen & jag & Simon ska varva ner & se på tv en stund!

Skapa flashcards