wadstrom

Alla inlägg den 11 november 2015

Av therese wadström - 11 november 2015 20:02

Förut har jag kanske inte ogillat onsdagar men tyckt att de varit rejält sega!! Gillar ju när det händer något på dagen!!:)

Men nu när det är full rulle på dagarna, upp tidigt, få i alla frukost, på med kläder & sedan in i bilen! Sedan först lämna meja på skolan å sedan John på dagis! De andra dagarna åker jag & Ellen sedan till öppna förskolan eller kyrkan & leker fram tills det är dags att hämta barnen igen å då e de hem & äta & sedan ska Ellen (och oftast jag med) sova!

Men på onsdagar åker jag & Ellen hem efter lämningarna och bara myser! Idag satt vi på golvet & läste bok, pusslade & sjöng, jättemysigt! Vid 10 gick vi in till sängen & sov en stund! Så när vi sedan hämtat upp barnen när de slutat & ätit mat hade vi hela eftermiddan framför oss. Solen sken så vi packade fikaväskan & begav oss mot lekplatsen! Blev en väldigt trevlig eftermiddag med mina älskade barn!!

Ovido - Quiz & Flashcards