wadstrom

Alla inlägg den 10 maj 2014

Av therese wadström - 10 maj 2014 21:58

Vid frukostbordet bestämde vi oss för att trotsa vädret & ta en promenad till Candela(secondhandaffär), jag ville så gärna hitta ett skåp att ha mina tyger i. Så på med regnkläder på alla & leta fram regnskydd till två vagnar & sedan iväg. Men vi hade uppehåll hela vägen dit:) väl där hitta älsklingen ett jättefint skåp, det var blått med glasdörrar, fanns även så man kunde ha belysning i det för endast 160kr!! Meja hittade även ett spel & jag hittade 6 st kaffekoppar att ha i husvagnen(gillar inte att dricka kaffe i plastmuggar..) När vi kom ut från affären började solen spricka igenom så promenaden hem blev väldigt skön!

Simon tog direkt bilen & åkte och hämtade skåpet & jag och barnen testade spelet, ett bingospel med Nalle Phu & hans vänner!

Efter lunchen fick jag äntligen börja sortera & lägga in mina tyger i skåpet, så roligt!! Sorterade lite efter färg, blev mest sorterat i "tjej" & "kill" tyger, enfärgat, mudd & stuvbitar! Blev riktigt nöjd:)

Det finns ju plats för myyycket mer tyger;)

John fick ringa till mormor & morfar & bjuda hem dem på kvällsmat så vid 18-tiden kom de på kycklinggryta, ris & sallad. Sedan satte vi oss alla i soffan & Meja & John ville att vi alla skulle spela en omgång av det nya spelet!

Det var morfar som vann!

Självklart kom även lite chips & godis fram, det är ju faktiskt Lördag!

Nu har mormor & morfar åkt hem & alla tre kottar har somnat gott:) tycker de är så söta när de sover, de ser så fridfulla ut?? Älskade ungar!!

Nu har jag & älsklingen krupit upp i soffan med kuddar & täcke & slötittar på Eurovision, kommer nog inte hålla oss vakna till slutet men känns mindre viktigt.. Men håller tummarna för Sanna:)

Av therese wadström - 10 maj 2014 08:01

Hur underbart är det inte att vakna upp till en helt Ouppbokad dag!! Att kunna fylla den med precis vad vi vill! Kan bli att vi hittar på något som badhus, Stellas lekland m.m, kan även bli en mysig dag hemma med att spela spel, bygga kojor m.m Det återstår att se!:)

Ovido - Quiz & Flashcards